Wil je je klanten nóg beter van dienst zijn in hun klantervaring met jouw bedrijf? En wil je hun feedback gelijk kunnen analyseren? Microsoft heeft een handige tool voor klantvriendelijkheid; Customer Voice. Verzamel, analyseer en volg realtime feedback in een gebruiksvriendelijke en schaalbare oplossing voor feedbackbeheer.
Microsoft Dynamics 365 Customer Voice geeft je inzicht in de meningen en ervaringen van klanten door het gebruik van enquêtes. De enquêtes kun je versturen via de mail of sms, plaatsen op je website of je kunt een QR code gebruiken. Dit gaat geautomatiseerd met behulp van het Power Platform (Power Apps en Power Automate).
Je kunt zelf kiezen op welk punt in de klantreis je de enquête wilt versturen. Verstuur de enquête vervolgens geautomatiseerd, bijvoorbeeld na een aankoop of nadat de service is verleend.
Je kunt Customer Voice los gebruiken of integreren met je andere applicaties van Microsoft.
Enquêtes kun je eenvoudig maken met het gebruik van sjablonen die al voor je klaar staan. Ook kun helemaal ‘from scratch’ je je eigen enquête maken. Je kunt hierbij:
Nadat je de enquête hebt verstuurd, analyseer je de respons eenvoudig door middel van de ingebouwde rapporten. Je hebt gelijk inzicht en overzicht! Ook kun je alerts instellen om snel te kunnen handelen bij bijvoorbeeld een negatieve score.
Integreer de feedback die klanten geven in je andere applicaties van Microsoft, zoals Sales, Customer Service en Field Service.
Wil je ook Customer Voice gebruiken maar heb je daar liever hulp bij? Laat het ons dan weten, we helpen je graag.