Het is sommige klanten al wel opgevallen: we hebben een nieuw gezicht bij Mprise! Sinds september is Lennard van Bokhoven werkzaam als accountmanager bij Mprise Academy & Improve. Hoe bevalt het hem bij Mprise, hoe ziet zijn dagelijks leven eruit en waarvoor kunnen klanten bij hem terecht? Lennard: "Ik hoop dat klanten waar ik mee in gesprek ben zowel rust als enthousiasme zullen ervaren."
“De afgelopen jaren heb ik in de duurzaamheid gezeten, in (zakelijk) advies en verkoop van zonnepanelen, warmtepompen, laadpalen en aanverwante zaken. Ik had het goed naar mijn zin, maar zoals iedereen weet was de energiemarkt enorm overspannen afgelopen jaar. Het werk bezorgde mij niet meer hetzelfde plezier en dat was voor mij een reden om verder te gaan kijken. De IT trok mij al langer en zodoende kwam ik Mprise tegen. De manier van werken en de uitstraling van het bedrijf spraken mij direct aan. Mprise reageerde positief op mijn sollicitatie voor accountmanager en had ook in het verdere proces een enthousiaste houding. Die positiviteit is gebleven, ook vanaf werkdag één is dat waargemaakt. De bedrijfscultuur ligt me goed.”
“Verkoop, service en dienstverlening staan centraal, dus de consultancy, training en oplossingen die we bieden. Het belangrijkst is dat we zoeken naar een antwoord op de vraag die wordt gesteld, problemen oplossen. Soms betekent dit dat je de klant helpt om de vraag beter te formuleren. Want daar ben ik altijd naar op zoek: waar komt de vraag vandaan, wat kunnen wij, hoe combineren we dit? Ik kijk ernaar uit om dit in een nieuwe omgeving toe te passen.”
"Het belangrijkst is dat we zoeken naar een antwoord op de vraag die wordt gesteld. Soms betekent dit dat je de klant helpt om de vraag beter te formuleren."
“Op dit moment volg ik veel trainingen, zodat ik een goed beeld heb van wat Microsoft Dynamics inhoudt en hoe Mprise Academy de trainingen vormgeeft. Ook ben ik inmiddels bij een aantal klanten op bezoek geweest, bijvoorbeeld tijdens workshops. Daar zijn al goede gesprekken uit voortgekomen. Er is al best veel werk voor mij weggelegd om onafhankelijk in te vullen, dat vertrouwen is prettig.”
“Ze waren heel duidelijk. In veel gevallen leiden we mensen op voor wie het systeem heel nieuw is, dus je begint echt bij de basis. Het systeem is ongelooflijk uitgebreid, en ik vind het knap dat de trainers een groep die qua niveau uit elkaar kan lopen zó kan trainen dat het voor iedereen relevant is. Het is leuk om te zien hoe de cursisten reageren op de training. Je ziet dat mensen blij worden van de duidelijke handvatten die ze krijgen, die ze de volgende dag op hun werk gelijk kunnen gebruiken.”
“Bij Improve zijn onze klanten echt op zoek naar expertise, iemand die meedenkt over de inrichting van Dynamics. Wij kunnen dan helpen met onze experts die verder kunnen kijken dan de kennis die een organisatie al heeft. Omdat wij onafhankelijk zijn kunnen we zo objectief mogelijk advies uitbrengen. Hierover in gesprek gaan vind ik het leukste aan mijn werk. Ik denk dat het belangrijk is om transparant te zijn: oprechtheid en integriteit zijn kernwaarden die belangrijk voor mij zijn. Die waarden zie ik weerspiegeld bij mijn collega’s bij Mprise. Niet alleen hebben zij een hoop expertise, maar ook echt hart voor hun vak.”
“Ik heb nog nooit een bedrijf een handtekening zien zetten, alleen een persoon.”
“Ik woon in Ede met mijn verloofde en twee katten, alhoewel we oorspronkelijk allebei uit Rotterdam komen. Verder hou ik erg van lezen, zowel fictie als non-fictie. Ik lees graag historische romans, maar ook fantasy en sciencefiction. Ook klassiekers als Dostojewski en Tolstoj lees ik graag. Daarnaast ben ik veel bezig met muziek. Ik speel basgitaar in een band waarmee we spelen op trouwerijen. Tijdens de pandemie stond dit op een laag pitje, maar nu pikken we het weer op en dat vind ik erg leuk. De bas is niet altijd prominent aanwezig maar wel essentieel; een stevige basis die de koppeling tussen melodie en ritme is.”
“Haha, jazeker. Een solide basis is belangrijk en ik maak graag een koppeling tussen de inhoud en de uitvoering.”
“Ik hoop dat we een mooie invulling gaan geven aan onze werkzaamheden bij Academy en Improve en dat we de inhoud, die al goed op orde is, nóg beter naar buiten kunnen uitdragen.
Ik hoop dat ik door integer advies en persoonlijk klantencontact een mooie bijdrage zal kunnen leveren. Want ik heb nog nooit een bedrijf een handtekening zien zetten, dat is altijd een persoon. Ik hoop dat klanten waar ik mee in gesprek ben zowel rust als enthousiasme zullen ervaren. Bel mij, dan denk ik graag met je mee!”