Business Central geïntegreerd met Power Platform
Krachtig op zich. Samen nog beter.
Het Microsoft Power Platform is groter dan de som van de afzonderlijke delen. Verbind ze onderling – en met Office 365, Dynamics 365, Azure en honderden andere apps, en bouw complete bedrijfsoplossingen.
Het Power Platform van Microsoft bestaat uit: PowerBI, Power Apps, Power Automate en Power Virtual Agents. Door Microsoft ontwikkelt vanuit de gedachte, we brengen technologie dichterbij de business en gebruikers. Software moet simpeler, gebruiksvriendelijker en sneller inzetbaar zijn en daardoor meer waarde leveren aan uw organisatie. Lees hier alles over het Power Platform.
Power Platform in combinatie met Business Central
Het Power Platform (zie onderdelen hieronder) is d.m.v. standaard connectoren te koppelen aan Dynamics 365 Business Central, maar ook aan andere applicaties, en daar zit ook de enorme kracht.
Een ander voordeel is dat je met behulp van deze technieken het ERP systeem zo standaard mogelijk kunt houden. Software in de cloud wordt meerdere keren per jaar geüpdatet. Dan wil je niet meer met maatwerk opgezadeld zitten en creëer je met deze tools flexibele oplossingen die zorgen dat je bedrijf niet gehinderd wordt door complexe software.
Wil je meer weten over de ongekende mogelijkheden van het Power Platform, vraag een demo of advies gesprek aan.
Onderdelen van het Power Platform
De verschillende onderdelen van het Power Platform zijn relatief eenvoudig te gebruiken. Ter illustratie:
- Met PowerBI kun je data visualisaties en -rapporten maken opgebouwd uit 1 of verschillende databronnen, hiermee creëer je inzicht.
- Power Automate helpt je om workflows te maken tussen applicaties en services, zo automatiseer je handmatige handelingen zoals een goedkeuringsproces;
- Power Apps zijn gebruiksvriendelijke apps die snel in elkaar te zetten zijn en taken uitvoeren die vroeger door middel van maatwerk gerealiseerd werden. Voorbeelden zijn het scannen van barcodes of het invoeren van data in een ERP-systeem. Daarnaast biedt het platform standaard portals waarmee je interne of externe klanten en leveranciers kan bedienen. Bijvoorbeeld een support/klachten portal waar tickets ingediend en afgehandeld kunnen worden of een bestelportal waar artikelen kunnen worden besteld.