Betere resultaten met Dynamics 365
Leer meer over Dynamics in de Mprise Academy
Slimmer gebruik maken van Dynamics F&O
Start met Dynamics 365 of Power Platform
Hoe denken uw klanten over uw bedrijf en waar bevinden de bottlenecks zich? Uw klantenservice-afdeling heeft het contact met de klant en fungeert als de oren en ogen van het bedrijf. Door slim en actief te kijken naar service-calls en dit proces effectief in te richten, transformeert u een klacht in een positieve ervaring.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service levert een uitgebreide set functionaliteiten voor de klantenservice. Dat begint met een chatbot die wél de antwoorden geeft die op dat moment relevant zijn. Vervolgens neemt een beschikbare agent het contact over. Hij of zij heeft dan alle informatie al voor zich en kan direct een oplossing aandragen.
Dynamics 365 Customer Service maakt gebruik van slimme toevoegingen om agents te helpen. Smart Assist geeft bijvoorbeeld een voorgesteld antwoord op de vraag van de klant. De ingebouwde AI leert van andere vragen en levert direct een suggestie. De agent hoeft dit alleen te controleren en kan dit antwoord direct toepassen.
Zorg ervoor dat iedereen altijd alle stappen doorloopt om tot een oplossing te komen. Met het ingebouwde Agent script widget maakt het niet meer uit of iemand jaren ervaring heeft, of net begint.
Met minder mensen meer binnenkomende calls oplossen. Door de slimme chatbot als eerst in te zetten, zijn sommige issues direct verholpen en komen andere direct volledig binnen.
Is er de call naar tevredenheid behandeld? Of is er ruimte voor verbetering bij de agent of de te bieden oplossingen? Dynamics 365 Customer Service kan automatisch enquetes verzenden.
Dynamics 365 Customer Service sluit naadloos aan op de andere apps in de Dynamics 365 familie. Hierdoor kijkt iedereen naar dezelfde informatie en pakt Customer Service het lijntje eenvoudig van Sales over. De klant komt via Marketing binnen. Daar worden de eerste gegevens al vastgelegd. Sales converteert de lead naar een klant en legt afspraken vast. Vanuit Customer Service is het eenvoudig te zien welke afspraken er gemaakt zijn en waar een klant recht op heeft.
Microsoft Dynamics 365 is een suite van business apps om productiviteit binnen uw organisatie te verhogen. Het platform biedt apps om diverse afdelingen binnen de organisatie met elkaar te verbinden. Zo volgt u uw klant van lead tot customer service.