Dynamics 365 Field Service | Betere service & focus op First Time Fix

Houd apparatuur bij uw klant aan het werk

Weet u wanneer u welke service aan een apparaat/machine van uw klant moet uitvoeren? Huidige technologie maakt het mogelijk om uw field service steeds slimmer in te richten. Door op tijd de juiste service te verlenen heeft uw klant minder downtime en is uiteindelijk winstgevender. Meedenken met uw klant op dit niveau zorgt voor een loyaal klantenbestand.

Dynamics 365 Field Service helpt u:

  • Sneller hulpvragen van uw klant op te lossen
  • Verhoogt de productiviteit van buitendienstmedewerkers
  • Automatiseert en optimaliseert de afsprakenplanning
  • Aansturing van Customer Service en monteurs
  • Houdt uw klant betrokken bij het serviceproces

Mprise levert Dynamics 365 Field Service

 


Optimaliseer alle stappen van de Customer Journey 

Dynamics 365 Marketing levert beheer en inzicht in alle marketingactiviteiten


Help monteurs om betere service te leveren

Dynamics 365 Field Service & Remote Assist

Met Field Service melden monteurs dat ze aan een klus starten, welk materiaal ze hebben gebruikt en sluiten ze de servicemelding af. Eventueel vergezeld van foto's van de specifieke werkplaats. Daarnaast is het eenvoudig mogelijk om hulp van een expert op afstand in te schakelen. Dit doe je met Remote Assist.

Remote Assist maakt het mogelijk om via Teams of zelfs een HoloLens contact te maken met de expert. Hij of zij kan op die manier meekijken en aangeven welke handelingen moeten worden uitgevoerd. Zo hoeft de expert niet op alle plekken tegelijk te zijn en loopt de klus geen vertraging op.

Microsoft Dynamics 365 Field Service scherm

 


Andere Dynamics 365 Apps

 

Microsoft Dynamics 365 is een suite van business apps om productiviteit binnen uw organisatie te verhogen. Het platform biedt apps om diverse afdelingen binnen de organisatie met elkaar te verbinden. Zo volgt u uw klant van lead tot customer service.

 

Dynamics365 met tekst