Betere resultaten met Dynamics 365
Leer meer over Dynamics in de Mprise Academy
Slimmer gebruik maken van Dynamics F&O
Start met Dynamics 365 of Power Platform
Ieder moment in de Customer Journey vraagt om een andere aanpak. Lever uw klanten een verkoop op maat, op het moment dat zij het nodig hebben met Microsoft Dynamics 365 Sales (voorheen Dynamics CRM).
Iedere verkoper in de organisatie beschikt over dezelfde data. Slimme workflows in Dynamics 365 Sales zorgen voor taken, reminders en suggesties.
Dynamics 365 Sales is onderdeel van het Dynamics 365 platform. Hierin bevinden zich onder andere ook Marketing, Customer Service, maar ook Business Central. Hierdoor is er een diepe integratie tussen deze verschillende toepassingen.
Zo houdt Marketing eenvoudig grip op leadmanagement, maar kan Sales bijvoorbeeld ook zien welke artikelen te lang in stock zijn. Door hier slim mee om te gaan, houd je voorraden laag en verkopen hoog.
Stuur opgemaakte e-mails vanuit het centrale CRM systeem. Gebruik de Drag-and-Drop editor of maak zelf een mail op. Personaliseer de mail vervolgens voor de persoonlijke touch.
Laat alle resultaten van formulieren op de website direct in CRM terecht komen. Dynamics 365 Marketing is geïntegreerd en staat in directe verbinding met Sales.
Bouw een landingpage eenvoudig op via de Drag-and-Drop editor. Maak eerst een template om een consistent uiterlijk te garanderen.
Neem afscheid van eilandjes en bundel de krachten. De data in Dynamics 365 Sales wordt vastgelegd in Dataverse. Dat is de moderne data-opslag van Microsoft die het centrum vormt van diverse applicaties. Sales pakt daarmee moeiteloos data op die door marketing is ingevoerd. Is er een lead die een bepalende score heeft bereikt, dan komt die automatisch bij sales terecht. Je kunt instellen dat zij binnen een bepaald tijdsbestek contact met de lead opnemen om continuïteit te garanderen.
Microsoft Dynamics 365 is een suite van business apps om productiviteit binnen uw organisatie te verhogen. Het platform biedt apps om diverse afdelingen binnen de organisatie met elkaar te verbinden. Zo volgt u uw klant van lead tot customer service.